مبانی نظری راهبردهای شناختی و فراشناختی و عملکرد تحصیلی

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
ادبیات تحقیق شامل مبانی نظری موضوع راهبردهای شناختی و فراشناختی و عملکرد تحصیلی، در قالب فایل word و در 40 صفحه.

بخشی از متن فایل:
فراشناخت، اصطلاحی است که اولین بار به وسیله فلاول1(1979)، مورد استفاده قرار گرفت تا دانش شخص را در مورد فرایندهای و تولیدات شناختی یا هر چیز مربوط به آن توصیف کند. درباره فراشناخت، تعاریف مختلفی ارائه شده است: آگاهی شخص نسبت به فرآیندها و راهبردهای شناختی( کراس و پاریس، 1988) و هر گونه دانش یا فعالیت شناختی که موضوع آن شناخت یا تنظیم شناخت باشد که به دو بعد تحت عنوان دانش فراشناختی و تجربه ی فراشناختی تقسیم می شود( بولی2 و همکاران، 2010). فراشناخت شامل بصیرت در خصوص نقاط قوت و ضعف جنبه های رشد عصبی است( در چه چیزهایی خوب هستم، چه چیزهایی برایم سخت است؟)( پلمن3، 2008)...

در این فایل موضوعات زیر مطرح شده است.
2-1- مقدمه
2ـ2ـ مبانی نظری مهارت های شناختی و فراشناختی
2ـ2ـ1ـ مهارت های فراشناختی
2ـ2ـ2ـ عناصر فراشناخت
2ـ2ـ5ـ تمایز راهبردهای شناختي و فراشناختي
2ـ2ـ6ـ ضرورت آموزش راهبردهای فراشناختی
2ـ2ـ6ـ رابطه بین مهارت های فراشناختی و عملکرد تحصیلی
2ـ2ـ7ـ حیطه های محتوایی فراشناخت
2ـ3ـ مبانی نظری باورهای انگیزشی
2ـ3ـ1ـ باورهای انگیزشی
2ـ3ـ2ـ مولفه های باورهای انگیزشی
2ـ3ـ3ـ نظریه مرتبط با فراشناخت باورهای فراشناختی
2ـ4ـ بخش سوم: پیشینه مبانی عملکرد تحصیلی
2ـ4ـ1ـ عملکرد
2ـ4ـ2ـ تاریخچه ارزیابی عملكرد
2ـ4ـ3ـ عملکرد تحصیلی
2ـ4ـ4ـ نظریه های عملکرد تحصیلی
2ـ4ـ5ـ عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی
2ـ5ـ بخش سوم: پیشینه تحقیق
2ـ5ـ1ـ تحقيقات انجام شده در داخل کشور :
2-3-1. تحقيقات انجام شده در خارج از کشور :
منابع فارسی
منابع لاتین
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 16147 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 40

حجم فایل:120 کیلوبایت

 قیمت: 27,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل شامل ورد قابل ویرایش