پاورپوینت (اسلاید) تاثیر نور در فضای ورزشی استخر و باشگاه های پرورش اندام

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
پاورپوینت با عنوان تاثیر نور در فضای ورزشی استخر و باشگاه های پرورش اندام ، در 11 اسلاید همراه با عکس ، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین
بخشی از متن:
استخر، چه روباز باشد و چه سرپوشیده، می تواند برای خلق افقی سحرآمیز نورپردازی شود، مانند حمام، منابع نور مورد استفاده با توجه به منطقه ای در اطراف استخر که مورد استفاده قرار می گیرند، درجه بندی ضد رطوبت دارند، و در عین حال انتخاب لوازم مناسب به نوع ماده ی تصفیه ی آبِ استفاده شده در استخر نیز بستگی دارد نورپردازی استخر باید به گونه ای باشد تا به نحوه ی قرارگیری چراغ ها توجه شود و برای چشم افراد در اطراف استخر خیرگی ایجاد نکند.
چراغ تکی استفاده شده در استخر، سایه هایی را بوجود می آورد که از دید ناظر خارج از استخر ناخوشایند می شود. بنابراین استفاده از دو چراغ روبروی هم از ایجاد سایه های مزاحم می کاهد و اینکه نورپردازی استخر را بی عیب و نقص نشان می دهد. در رنگ استفاده شده در نقاشی استخر توجه شود. رنگ های روشن به کار رفته در بدنه داخلی استخر در جذب و یا انعکاس نور نقش بسیار مهمی دارند. رنگ های تیره باعث می شود تا نور کمتری به محیط اطراف پخش شود و رنگ های روشن باعث می شود تا نور بیشتری به محیط اطراف پخش شود.

فهرست بخشی از مطالب:
استخر
تنظیم شدت نور
سالن بدنسازی
موارد توصیه شده و منع شده ها
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 7576 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:4,617 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل