پاورپوینت 7P بازاریابی در فروشگاه شهروند

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت تحلیل 7P بازاریابی در بازدید از فروشگاه شهروند شعبه میدان آرژانتین، در 28 اسلاید به همراه گزارش در قالب فایل Word در 7 صفحه.

در این فایل 7P بازاریابی که شامل Product، Place، Promotion، People، Physical environment، Process، Price است در فروشگاه شهروند تحلیل و بررسی شده. شامل گزارش متنی و تحلیلی به صورت دو فایل WORD و POWERPOINT است.

بخشی از متن فایل:
فروشگاه شهروند با وجود معماری خاص بیرونی خود، سقف بلند و جلوه های بصری و تبلیغات رنگی در سطح فروشگاه و همینطور توجه به نوسازی این شعبه و آسایش مشتریان نابینا و معلول و تعبیه مسیر های مناسب برای آنان نشان داده تلاش خود را برای بهبود این زمینه از 7p به کار گرفته است؛ اما قدیمی بودن این ساختمان مانع انعطاف و فرصت غلبه در جهت رقابت با سایر فروشگاه ها هچون هایپر استار می شود. وجود نمازخانه و سرویس بهداشتی و پخش اذان در محوطه بیرونی فروشگاه در کنار پارکینگ آسایش مطلوبی را برای مشتریان فراهم می کند. اما درب ورودی فروشگاه به مقدار مناسب باز نمی شود و ظرفیت کافی جهت خیل عظیم مشتریان را ندارد و این مسئله زمانی بحرانی تر می شود که عوامل شهروند برای انتقال کالا های خود از تامین کننده به درون فروشگاه از این درب استفاده کنند
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 9414 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx, docx

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:40,455 کیلوبایت

 قیمت: 23,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل دانلود پیش نمایش
  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل WORD و یک فایل پاورپوینت